Ahad, 25 November 2012

Keikhlasan Mencintaimu

Cinta dihargai

Tak sangka dah 11 tahun tempoh perkenalan termasuk 3 tahun tempoh perkahwinan dgn isteri tercinta...tap..tap..tap.. dah 2 si jantung hati kami (ank2)...tersenyum bila teringat telatah jatung hati kami yg cute2..
Dari dulu lg aku tau yg my wife terlalu mencintaiku..tp aku pun mengerti yg my wife sanggup berkorban untuk segalanya.Memang ini jodoh ku yg ditetapkan....entah kenapa aku jd sejuk bila dekatinye...entah mcm mana my wife leh ubah sikap panas..ego...aku...,mcm mana pun di yg terbaik bg ku. Aku tau apa yg tersirat dihatinya..segalanya untuk aku dan anak2 ~ love u 4-ever ~




                                                  ~ kekasih hati hingga ke hayat ~


Kesabaran & Pengorbanan 

Tak terkata lg...tak terbalas apa yg my wife lakukan, segalanya untuk aku..segalanya untuk cintanya. Besar sungguh pengorbanannya....selagi ada hayat aku..sentiasa mencintaimu.
terkenang gak apa yg dia lakukan untuk aku selama ni...mcm mana seorang isteri yg cute ni dpt lakukan semua benda...menguruskan segalanya..selama aku sakit besar sungguh cabaran dia..bukan aku tak tau yg dia tak mampu lg nak tanggung laluan ni..tp sikap dia yg simpan segala keperitan hanya untuk membuat aku gembira..semangat, Allah swt saje yg tahu.
Kenapa jodoh ini yg ditentukan?....ini lah perjalana hidup, kalu org lain mesti dah lari...tp bg my wife...di tanggung segalanya, ini lah janji dia dulu pada ku ''mencintai dan setia padamu hingga akhir hayat'' dah terbukti kesetiaannya.Bukan niat nak menyusahkan tp ni ditetapkan...ikutkan hati tak sanggup melihat dia terseksa di sbbkn aku.
Aku kan lakukan segalanya untuk dia.....


                                              ~ Kesetiaanmu segala bagiku ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan